Wolne stanowiska w Służbie Cywilnej

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Ogłoszenie o naborze na stanowisko starszego referenta ds. wspomogających w Wydziale Prewencji i Ruchu Drogowego

WARUNKI PRACY

  • Praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy,
  • Naturalne i sztuczne oświetlenie,
  • Możliwość swobodnego poruszania się po parterze budynku przez osoby na wózkach inwalidzkich,
  • Brak toalet dostosowanych dla osób niepełnosprawnych

ZAKRES ZADAŃ

  • Prowadzenie sekretariatu dla Wydziału Prewencji i Ruchu Drogowego,
  • Rozdzielanie dokumentacji zgodnie z dekretacją,
  • Terminowe pobieranie i wydawanie poczty wpływającej do komórki,
  • Przygotowywanie do wysyłania przesyłek miejscowych, poczty specjalnej i poczty poleconej,
  • Przygotowywanie do archiwizacji dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • Doświadczenie zawodowe: co najmniej 1 rok i 6 miesięcy w administracji
  • Znajomość obsługi urządzeń biurowych i komputera,
  • Znajomość technik prac biurowych,
  • Komunikatywność, operatywność, dokładność i dobra organizacja pracy,
  • Pełna zdolność do czynności prawnych oraz nieposzlakowana opinia,
  • Umiejętność pracy w stresie (czasowe spiętrzanie się pracy)
  • Umiejętność organizacji pracy własnej
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe administracyjne
  • Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Opinie od poprzednich pracodawców
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 28 lipca 2020 r.
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów: Komenda Powiatowa Policji w Złotoryi

                                                               ul. T. Kościuszki 5,

                                                               59-500 Złotoryja

           z dopiskiem "Postępowanie kwalifikacyjne na stanowisko starszego referenta ds. wspomagających Wydziału Prewencji i Ruchu Drogowego."

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

  • Administrator danych i kontakt do niego: Komenda Powiatowa Policji w Złotoryi ul. Kościuszki 5, 59-500 Złotoryja, tel. 47 874 42 16.
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: Komenda Powiatowa Policji w Złotoryi ul. Kościuszki 5, 59-500 Złotoryja, tel.47 874 42 16.
  • Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
  • Informacje o odbiorcach danych: Dane osobowe kandydatów nie będą przekazywane odbiorcom danych w rozumieniu przepisów o ochronie danych, z wyjątkiem sytuacji, gdy dla potrzeby zawarcia umowy o pracę konieczne będzie poddanie się wstępnym badaniom lekarskim, wymaganym przez przepisy kodeksu pracy; w takim przypadku dane zostaną przekazane placówce medycyny pracy
  • Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
  • Uprawnienia:

             1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;

             2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;

             3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;

             4. prawo do usunięcia danych osobowych- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;

             5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

  • Podstawa prawna przetwarzania danych:

             1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;

             2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;

             3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.

  • Informacje o wymogu podania danych: Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej. Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie. Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%. Aplikacje proszę składać w kopertach z dopiskiem "Postępowanie kwalifikacyjne na stanowisko starszego referenta ds. wspomagających Wydziału Prewencji i Ruchu Drogowego". Aplikacje otrzymane po terminie lub niekompletne nie będą rozpatrywane. Kandydaci zakwalifikowani do kolejnych etapów postępowania (test wiedzy i rozmowa kwalifikacyjna) zostaną telefonicznie lub mailowo powiadomieni o terminie postępowania (proszę o podanie aktualnych adresów emailowych lub nr telefonu). Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie i opatrzone datą. Proponowana wysokość mnożnika kwoty bazowej wynosi 1,4057 miesięcznie, tj. 2 856,33 brutto i ewentualny dodatek stażowy w wysokości do 20%. Do składania dokumentów zachęcamy także osoby niepełnosprawne. Dodatkowe informacje można uzyskać w Zespole Kadr i Szkolenia KPP Złotoryja pod numerem telefonu 47 874 42 16. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Pliki do pobrania

Metryczka

Data publikacji : 22.07.2020
Data modyfikacji : 22.07.2020
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Powiatowa Policji w Złotoryi
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Dominika Kwakszys
Osoba udostępniająca informację:
Dominika Kwakszys KPP Złotoryja
Osoba modyfikująca informację:
Dominika Kwakszys
do góry