Ogłoszenie o naborze na stanowisko starszego referenta ds. wspomogających w Wydziale Prewencji i Ruchu Drogowego
WARUNKI PRACY
- Praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy,
- Naturalne i sztuczne oświetlenie,
- Możliwość swobodnego poruszania się po parterze budynku przez osoby na wózkach inwalidzkich,
- Brak toalet dostosowanych dla osób niepełnosprawnych
ZAKRES ZADAŃ
- Prowadzenie sekretariatu dla Wydziału Prewencji i Ruchu Drogowego,
- Rozdzielanie dokumentacji zgodnie z dekretacją,
- Terminowe pobieranie i wydawanie poczty wpływającej do komórki,
- Przygotowywanie do wysyłania przesyłek miejscowych, poczty specjalnej i poczty poleconej,
- Przygotowywanie do archiwizacji dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- Doświadczenie zawodowe: co najmniej 1 rok i 6 miesięcy w administracji
- Znajomość obsługi urządzeń biurowych i komputera,
- Znajomość technik prac biurowych,
- Komunikatywność, operatywność, dokładność i dobra organizacja pracy,
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz nieposzlakowana opinia,
- Umiejętność pracy w stresie (czasowe spiętrzanie się pracy)
- Umiejętność organizacji pracy własnej
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe administracyjne
- Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Opinie od poprzednich pracodawców
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 28 lipca 2020 r.
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów: Komenda Powiatowa Policji w Złotoryi
ul. T. Kościuszki 5,
59-500 Złotoryja
z dopiskiem "Postępowanie kwalifikacyjne na stanowisko starszego referenta ds. wspomagających Wydziału Prewencji i Ruchu Drogowego."
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
- Administrator danych i kontakt do niego: Komenda Powiatowa Policji w Złotoryi ul. Kościuszki 5, 59-500 Złotoryja, tel. 47 874 42 16.
- Kontakt do inspektora ochrony danych: Komenda Powiatowa Policji w Złotoryi ul. Kościuszki 5, 59-500 Złotoryja, tel.47 874 42 16.
- Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
- Informacje o odbiorcach danych: Dane osobowe kandydatów nie będą przekazywane odbiorcom danych w rozumieniu przepisów o ochronie danych, z wyjątkiem sytuacji, gdy dla potrzeby zawarcia umowy o pracę konieczne będzie poddanie się wstępnym badaniom lekarskim, wymaganym przez przepisy kodeksu pracy; w takim przypadku dane zostaną przekazane placówce medycyny pracy
- Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
- Uprawnienia:
1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
4. prawo do usunięcia danych osobowych- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
- Podstawa prawna przetwarzania danych:
1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
- Informacje o wymogu podania danych: Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej. Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie. Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
- Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%. Aplikacje proszę składać w kopertach z dopiskiem "Postępowanie kwalifikacyjne na stanowisko starszego referenta ds. wspomagających Wydziału Prewencji i Ruchu Drogowego". Aplikacje otrzymane po terminie lub niekompletne nie będą rozpatrywane. Kandydaci zakwalifikowani do kolejnych etapów postępowania (test wiedzy i rozmowa kwalifikacyjna) zostaną telefonicznie lub mailowo powiadomieni o terminie postępowania (proszę o podanie aktualnych adresów emailowych lub nr telefonu). Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie i opatrzone datą. Proponowana wysokość mnożnika kwoty bazowej wynosi 1,4057 miesięcznie, tj. 2 856,33 brutto i ewentualny dodatek stażowy w wysokości do 20%. Do składania dokumentów zachęcamy także osoby niepełnosprawne. Dodatkowe informacje można uzyskać w Zespole Kadr i Szkolenia KPP Złotoryja pod numerem telefonu 47 874 42 16. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Pliki do pobrania
-
Ogłoszenie o naborze
Data publikacji 22.07.2020 09:00(pdf 70.37 KB)